[DK]-Death_Knights-[DK]

Opis forum


#1 2009-08-24 18:46:29

[DK]|Devil|Xx

Administrator

Punktów :   

IG

* rady taktyczne.

Garść podstawowych informacji dotyczących Gwardii.

Po pierwsze, wszystkie jednostki piechoty (również bohaterowie i Techprieści) mogą przemieszczać się pomiędzy budynkami oraz z nich strzelać. Wyjątkiem są Ogryni, którzy zajmują 2 sloty w budynkach (czyli nie mieszczą się np. w lpkach), a prowadzą ostrzał z budynków jak jednoslotowa piechota. Dowództwo Polowe (HQ), Dowództwo Piechoty (Infantry Command) oraz Dowództwo Zmechanizowane (Mechanized Command) posiadają 3 sloty na jednostki. Lpki po jednym, a do pozostałych w ogóle nie da się wchodzić.

W związku z tym baza IG jest praktycznie nienaruszalna w Tier 1. Jeśli przeciwnik podejdzie nam pod zasięg broni z budynków wchodzimy do nich Techpriestami, a nie Gwardzistami, bo zwykle i tak zadają większe obrażenia niż budynki. Wchodzimy nimi do środka jedynie w momencie, gdy grozi im bezpośrednie niebezpieczeństwo wycięcia w pień, bądź też kiedy mają złamane morale.

W tier2 mamy już możliwość budowy pojazdów, a Psionicy i Komisarze dostają dodatkowe zdolności. W tier3 możemy już budować Kasrkinów i Ogrynów, zaś Kapłani otrzymują zdolność „Fanatyzm”. W tier4 gwardia może budować najpotężniejszą jednostkę w grze – Baneblade’a – 11 działowy czołg, który może dosłownie przetoczyć się po przeciwniku nawet bez wsparcia.

UWAGA: Ulepszenia do pozyskiwania energii i rekwizycji Gwardii są tanie i dobre, bo są dobre i tanie, tak więc opłaca się je wcześnie wynajdywać. Jednym ze sporych minusów Gwardii jest też ograniczona zdolność wykrywania infiltracji, a w zasadzie jej brak. Poza wieżyczkami mogą to robić jedynie Psykerzy (zarówno ci grasujący wolno, jak ci biegający w stadach, czyli Command Squadzie) oraz Skaner, który działa na zasadzie podobnej do tej ze „Starcrafta”, dostępny jest w HQ po wybudowaniu Centrum Taktycznego (Tactica Control).

    * Typowe BO na różne MU.

Jeśli nie zaznaczyłem inaczej, BO w HQ wygląda następująco:

    * Gwardziści
    * Gwardziści
    * Techpriest
    * Gwardziści

Pierwszy Techpriest buduje Dowództwo Piechoty, drugi robi generator, a Gwardziści zajmują punkty. Jak tylko zbudujemy DP, od razu budujemy Drużynę Dowodzenia.

vs Space Marines

W przypadku marynarzy kluczowe jest przyciśnięcie przeciwnika w Tier 1. Jak tylko wyjdzie nam CS, do którego dokupujemy Kapłana i Komisarza, idziemy razem z dwoma oddziałami Gwardzistów do bazy marine’a. Trzeci oddział capuje resztę punktów i po chwili może do nas dołączyć, zależy jak duża jest mapa. Reinforcujemy GMów do pełna. SM zwykle zrobią FCka i 1 do 3 oddziałów tacticali. Staramy się złapać FCka CSem, bo ten drugi w przypadku pełnego squadu wygrywa bez strat. Przez większość Tier 1 SM nie ma szans nawiązania równej walki, CS + 2-3 pełne oddziały gwardzistów po prostu się po marynarzach przejeżdżają. Jeśli zacznie uciekać, to zaczynamy go gonić Gwardzistami, a CSem możemy narozrabiać w bazie.

Możemy dorobić dodatkowego komisarza do gwardzistów, jednak z doświadczenia wiem, że jeśli go nie zrobimy, to zwykle po zajęciu 4-5 punktu stać nas na pójście w Tier 2. Tak więc zależy od Was, czy wolicie zrobić komucha w Tier 1 czy 2, będzie on jednak nieodzowny, bo dzięki egzekucji jeszcze bardziej zmasakrujecie marines. Jeśli SM ostro przymasował w Tier 1, to szybko robimy Hellhoundy i rozwalamy mu nimi Marinów, zanim zdobędzie rakietnice.

Jeśli zostały mu tylko 2 niepełne oddziały zwykłych marines, to robimy jedynie Chimerę, ładujemy do niej Gwardzistów i CSa. Wjeżdżamy między marinów, wrzucamy egzekucję i obserwujemy jak wszystko jest masakrowane. Poza Chimerą i paroma genami nie robimy nic i wrzucamy tier3. Dopiero teraz budujemy Centrum Taktyczne i ulepszamy LPki. Robimy Kasrkinow i Ogrynow, trochę Kaplanów i jak najszybciej wynajdujemy Tier 4.

Jeśli Marine przeżył do tego momentu, to zakładam, że zdobył już Szarych Rycerzy/Kapelana/Drednoty, czego bez tier4 nie da się skontrować. Jak najszybciej robimy Baneblade’a i rozjeżdżamy to co, zostało z SMa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bartaskiewzgorze.pun.pl www.wilkowiecka.pun.pl www.eurora.pun.pl www.ableton.pun.pl www.grupaw1.pun.pl