[DK]-Death_Knights-[DK]

Opis forum


#1 2009-08-24 19:42:59

[DK]|Devil|Xx

Administrator

Punktów :   

Orkowie

* Porady taktyczne

Najbardziej uniwersalnym buildem (BO) jest:

W HQ: Rębacze , Szczunoki.
Szczunokami stawiamy: Chatę i generator.
W Chacie: Szczelny, Mekaniak.

Rębaczami przejmujemy punkty strategiczne i relikty, a Szczunokami stawiamy na nich posterunki nasłuchowe [lp]. Następnie opracowujemy dla nich infiltrację. Po wyprodukowaniu oddziału Szczelców kierujemy ich na pozycje wroga starając się odebrać punkty przeciwnika i niszczyć jego budowniczych bądź jednostki przejmujące punkty strategiczne.

Staramy się unikać bezpośrednich starć z oddziałami wroga, ponieważ zazwyczaj są one silniejsze. Gdy szkolenie Mekaniaka dobiegnie końca, jak najszybciej powinniśmy dołączyć go do pomocy naszym jednostkom. Jeżeli przeciwnik uzyska przewagę liczebną, wtedy musimy włączyć Rębaczy do walki atakując jednostki strzelające wroga. Dzięki energii z generatora ulepszamy posterunki nasłuchowe, by zwiększyć obronę i polepszyć swoją ekonomię. Budujemy Sztandary Waaagh! (bannery), żeby zwiększyć potencjalną populację i zyskać dodatkową obronę. Bannery są mało wytrzymałe dlatego wysunięty banner należy ulepszyć. Sztandary nie powinny być rozproszone, ponieważ stanowią łatwe cele dla wrogiej armii, zazwyczaj budujemy je przy wysuniętych pozycjach (często są nimi relikty) i sytuujemy je w grupie (2-3 bannery przy wysuniętej pozycji, reszta w bazie).

Gdy widzimy, że wojska wroga zyskują nad nami przewagę, musimy cofnąć się pod swoją bazę, gdzie mamy dobrą obronę (budynki Orków posiadają działka). Przesuwamy wtedy swoje oddziały do walki na innym froncie, bądź też atakujemy niespodziewanie bazę wroga dzięki umiejętności teleportacji Mekaniaka. Nie możemy dopuścić do zniszczenia sztandarów, ponieważ opóźni nas to technologicznie i oddali możliwość pozyskania silniejszych jednostek.

Oczywiście przez całą grę kontrolujemy robienie ulepszeń w Stercie Spluf (główne ulepszenia to: Cienszka Blacha, Wienksza Sieczka, Grzmot i Twardsze Szefy). Sterta Spluf oznacza także awans technologiczny w Tier pomiędzy pierwszym a drugim (T1,5), możemy dzięki temu powołać do składów Orków Szefów Burszujów i dorobić Szczelcom Większe Splufy.

Gdy mamy już 4 bannery (nasz limit Orków wskazuje XX/55), zyskujemy dostęp do nowych ulepszeń i jednostek, możemy także zbudować Mekawarsztat, gdzie produkuje się pojazdy - oznacza to, że awansowaliśmy technologicznie, jesteśmy w drugim Tierze. Jednostki teraz dostępne są w stanie nawiązać równą walkę z jednostkami wroga.  Zbudowanie następnego (5) Sztandaru Waaagh! oznacza kolejny etap technologiczny pomiędzy Tierem drugim a trzecim (T2,5). Dzięki temu możemy wyszkolić elitarny oddział - Megapancernych Burszujów, a także pozwala nam to na produkcję Rzeziblach w Mekawarsztacie. Budowa szóstego bannera udostępnia nam możliwość wejścia w T3 - "Orczy Fort” - rozbudowa kwatery głównej.

Gdy jesteśmy już w T3, skupiamy się na produkcji Gadżeciarzy i Konowałów. Konowałów dołączamy do naszych Gadżeciarzy, dzięki czemu mamy świetny oddział strzelecki z możliwością wyjścia z każdej sytuacji. Jeżeli robi się gorąco, opracowujemy w Stercie Spluff ulepszenie - "Więcej Rębaczy", dzięki czemu będziemy mogli ze wszystkich naszych Chat i Kwatery Głównej rekrutować darmowych Rębaczy na dużą skalę (najlepiej kliknąć PPM na wizerunku składu Rębaczy w celu automatycznej produkcji). Jeżeli nasza ekonomia stoi na dobrym poziomie, możemy dorobić Herszta i zacząć opracowywać w Mekawarsztacie ulepszenie gwarantujące nam wejście w T4. W Tierze Czwartym mamy możliwość produkcji Szaber Czołgów i Rożgniatacza, jeżeli mamy zdobyty Punkt Relikt. Dodatkowo będąc w T4, nasze pojazdy zyskują lepszy pancerz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.impressivehearts.pun.pl www.gimmark.pun.pl www.zslia.pun.pl www.quovadis.pun.pl www.klanbloodkillers.pun.pl