[DK]-Death_Knights-[DK]

Opis forum


#1 2009-08-24 19:38:28

[DK]MartialXx

Administrator

Punktów :   

Eldarzy

1.Porady taktyczne.

Eldarzy jako najbardziej mobilna rasa w tej grze, musi przede wszystkim wykorzystywać nieuwagę przeciwnika i luki w jego szeregach, dlatego często wykonuje się taktykę „hit and run”, czyli uderz i uciekaj, zadając konkretne obrażenia wojsku lub budynkom. Możliwość szybkiej zmiany frontu może często uratować naszą bazę przed atakiem z strony niedostatecznie bronionej. Dlatego podstawą jest wynalezienie na początku Szybkiego Ruchu (Fleet on Foot, FoF), który przyspiesza naszą piechotę o 50% (nie działa u WS) w momencie aktywacji umiejętności kosztem celności (-50%). Dlatego trzeba się nauczyć umiejętnie włączać (gdy gdzieś biegniemy, micrujemy) i wyłączać FoF (gdy atakujemy).

Kolejną rzeczą, o której trzeba pamiętać w T1 jest, że jeśli mamy oddziały DR lub HB, to dodajemy niemal zawsze egzarchę, gdyż nie tylko jest sam w sobie silny ale zwiększa obrażenia pozostałym jednostkom w składzie. Aby móc mieć egzarchów, trzeba mieć generator plazmowy więc w podstawowych BO jest on zawsze obecny. Aby wejść w T2 potrzebne nam jest 200/200 surowców, dlatego trzeba rozważnie wydawać energię w T1 i ulepszać posterunki (Lp) wtedy, kiedy trzeba, a nie ile się da.

Gdy już jesteśmy w T2 i jeśli zrobiliśmy wcześniej DR, to od razu robimy upa do zadawanych obrażeń w Kaplicy Duszy (SS), a potem do pancerza natomiast jeśli zrobiliśmy HB to najpierw CoW, potem celność i pancerz (lub na odwrót). Następnie są trzy możliwości jeśli nieprzyjaciel massuje jednostki cc, to robimy Arlekiny, a gdy przeciwnik słabo broni budynków i będzie robił maszyny budujemy FD. Jeśli jest inaczej, stawiamy maszynownię. Oczywiście w międzyczasie staramy się zadać jak najwięcej zniszczeń przeciwnikowi.

Teraz skupiamy się na ekonomi, gdyż WS-y są drogie, pojazdy również. Najważniejszy jest up do rekwizycji - mając dużo Lp i do tego ulepszonych, dostaniemy niezłego boosta starczającego, by zakupić WS i techować do T3, warto również zainwestować w Falcona, który będzie nam przewoził DR i atakował znienacka. Na ogół w T2 budujemy 2x WS (nie uzupełnione do końca, ale już z egzarchami) i idziemy w T3.

W T3 dorabiamy trzeci oddział WS oraz robimy kolejne ulepszenia do zadawanych obrażeń i pancerza. Mając już trzy oddziały, jesteśmy w stanie mgnieniu oka zniszczyć niemal całkowicie wojsko wroga lub część, starając się rozdzielić wojsko przeciwnika jednostkami pozostałymi. Jeśli jednak przeciwnik trzyma całe wojsko razem, to niebezpiecznie jest atakować. Dlatego najlepiej zrobić lance i shurikena - z takim wsparciem bez problemu poradzimy sobie z jednostkami walczącymi wręcz jak i ze średnimi pojazdami. Należy pamiętać, że trzeba wynaleźć granaty dla WS - są bardzo przydatne na pojazdy i budynki oraz zwiększają obrażenia zadawane przez egzarchę. Wtedy trzeba sobie zadać pytanie: „potrzebny mi jest SC ?”. Jeśli przeciwnik robi niewidzialne jednostki, to koniecznie. W przypadku bardzo mocnych jednostek strzelających – Rada jest przydatna, aczkolwiek można sobie dać radę bez Rady i wcześniej pójść w T4. W międzyczasie możemy dodać 2 up do Eco, który przyda się w T4 przy budowie Avatara i Prismów i lecimy w T4.

Mamy Tier 4 (długa ta gra) i pierwsze co robimy to jest Awatar, a potem Prismy. Jeśli mamy pełno kasy, inwestujemy w dodatkowe oddziały DR. I teraz już wszystko zależy od tego, co się dzieje.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.stara-gwardia.pun.pl www.pa-forum.pun.pl www.kokoszkamt2.pun.pl www.proproyt2.pun.pl www.moh.pun.pl