[DK]|Devil|Xx - 2009-08-23 11:22:01

* Porady taktyczne

Armia Chaosu to jedna z najbardziej elastycznych frakcji. Mają mocno uniwersalne jednostki, które przeważnie są silniejsze od odpowiadających im jednostek innych ras. Wiele z nich posiada specjalne zdolności. Generalnie, grając siłami Chaosu jesteśmy w stanie błyskawicznie przystosować się do sytuacji na polu bitwy i przygotować szybką kontrę na większość taktyk wroga. Co więcej – w większości przypadków to przeciwnik będzie zmuszony do wymyślania kontry na szybko rozwijającą się armię Chaosu.

„Chaos jest silny”, jak mawiają Kultyści, a oto dlaczego:

- świetny harras dzięki Raptorom
- Lord Chaosu pokonuje wręcz każdego bohatera
- Lpki kosztują 90, a generatory tylko 135 rekwizycji
- szybki tech
- Predatory w T2
- Czarnoksiężnik zadaje duże obrażenia budynkom, posiada dwa bardzo silne czary
- tanie jednostki w porównaniu do innych ras
- zazwyczaj dąży do walki wręcz – podatny na wymicrowanie
- CSM nie mają miotaczy ognia, ani wyrzutni rakiet
- Daemon Prince i Bloodthirster są podatni na ataki innych bohaterów
- mniejsza celność niż u SM, słabsza broń np. plazmowa

    * Przykłady BO

Standard:

W HQ: Heretyk, Kultyści x2
W Koszarach: Raptory, Lord Chaosu

Standard na większe mapy:

W HQ: Heretyk, Kultyści x3
W Koszarach: Raptory, Lord Chaosu

Szybki tech:

W HQ: Heretyk, Kultyści x2
Koszary: Raptory

Defensywa z nastawieniem na tech:

W HQ: Heretyk, Kultyści x2
Koszary: Lord Chaosu

Heretycy po Koszarach budują generator. Następnie ulepszamy wszystkie punkty w bazie. Zależnie od sytuacji dorabiamy CSMów bądź Raptorów.


Poradnik nie moj

www.enigmamt2.pun.pl www.evoots.pun.pl www.harrypotterhogwart.pun.pl www.yellington.pun.pl www.chormaprobe.pun.pl